Kto tworzy Szkołę ASQ?
18 lat doświadczenia
35 szkoleń
Magdalena
Lewińska-Ochal
dyrektor, pedagog specjalny, logopeda
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Władysław Stanek
nauczyciel
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Joanna Głuch
zastępca dyrektora
10 szkoleń
Aleksandra Gągała
nauczyciel
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Kasper Kalbarczyk
nauczyciel
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Agnieszka Kazanecka
mgr teologii, nauczyciel
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Agnieszka Krawczyk
nauczyciel
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Maria Martyniak
nauczyciel
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Elżbieta Bancerz
nauczyciel
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Natalia Pszczółkowska
psycholog
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Justyna Prokop
nauczyciel
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Edyta Załuska
nauczyciel
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Magdalena Cackowska
nauczyciel
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Żaneta Przybysz
nauczyciel
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Eliza Bereda
logopeda
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Bogumiła Błaszczak
terapeuta integracji sensorycznej, oligofrenopedagog
Adam Fijas
pomoc nauczyciela
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Paulina Kacprzak
pomoc nauczyciela
18 lat doświadczenia
0 szkoleń
Bartosz Siedlec
Pomoc nauczyciela
Katarzyna Oleksiuk
pomoc nauczyciela
Adrianna Grzywacz
pomoc nauczyciela
Adriana Wiśniewska
pomoc nauczyciela
Magdalena Opara
pomoc nauczyciela
Magdalena Lewińska-Ochal
O mnie:
Jestem absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku pedagog specjalny, logopeda. Ukończyłam także studia podyplomowe na SWPS w Warszawie na kierunku Stosowana Analiza Zachowania w pracy z osobami z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju lub zachowania oraz Kurs Kwalifikacyjny Zarządzania w Oświacie. Od 2004 roku pracuję z dziećmi młodzieżą ze spektrum autyzmu. Od 2009 roku moja praca zawodowa jest związana z placówkami ASQ.
Szkolenia:
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce – kurs 3 – modułowy
- Techniki SAZ w rozwijanie mowy i komunikacji
- Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
- Techniki SAZ w pracy z grupą
- Techniki SAZ w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi
- Tworzenie środowiska terapeutycznego
- SYSABA – nowy standard dokumentowania w terapii behawioralnej
- PECS – Picture exchange Comunication System – Poziom 1
- PECS – Picture exchange Comunication System – Poziom 2
- Nauczanie 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się
- Obsługa oraz wykorzystanie programu MÓWik w terapii osób niemówiących
- VB- MAPP: ocena umiejętności i planowanie terapii
- Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej u dzieci
- Narzędzie M- CHAT -R/F praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka
- Konferencja XII Międzynarodowe Sympozjum Naukowe PTPB, warsztat: „ Postępowanie diagnostyczno – terapeutyczne u dzieci z trudnościami związanymi z karmieniem”
- Autyzm i Zespół Aspergera – rozpoznanie i pomoc edukacyjno – terapeutyczna
- Konferencja: I Zlot Behawiorystów „ Wspólnie uczyć”
- Konferencja: II Zlot Behawiorystów : 50 lat Polskiego Behawioryzmu”
- Konferencja Autyzm – drogi do sukcesu
- Równowaga życia i pracy na stanowisku dyrektora
- Kurs dla wychowawców kolonijnych
- Praca nad rozwojem mowy i komunikacji dzieci autystycznych – SOTIS
- Terapia manualna jamy ustnej w pracy logopedy i fizjoterapeuty
- Praktyczne podstawy pracy z dziećmi i z autyzmem – SOTIS
- Alternatywne Sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – DIAGNOZA AAC. SOTSOWANIE OCENY EFEKTYWNOŚCI POROZUMIEWANIA SIĘ DZIECI NIEMÓWIĄCYCH Z UŻYCIEM NARZĘDZIA „ SPRAWDZ JAK SIĘ POROZUMIEWAM”
- Alternatywne Sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych – STOPIEN I,II,III,IV
- Szkolenie z zakresu Modelu Zintegrowanego wsparcia będącego modyfikacją Sytemu Nauczania Kierowanego oraz z zakresu ICF i metod ALTERNATYWNEJ KOMUNIKACJI ( AAC)
- Ukończenie szkoleń dla dyrektorów w ramach Akademii Dyrektora
- Konferencja Uj : Autyzm – od nauki do praktyki
- Ochrona danych osobowych w jednostkach Oświatowych
- TEACH – podejście do pracy z osobami z autyzmem i Zespołem Aspergera
- Alternatywne i wspomagające sposoby porozumiewania się dzieci niemówiących
- Wczesna diagnostyka i wspomaganie rozwoju dziecka ryzyka z zastosowaniem metody Castillo Morlaesa
- Ogólnopolski Kongres Pedagogów Specjalnych i terapeutów „ Seksualność, zaburzenia psychiczne, agresja u osób z niepełnosprawnością intelektualną – jak radzić sobie z trudnymi obszarami w pracy
- „Echolalia- przegląd badań” _Scolaris
Władysław Stanek
O mnie:
Jestem absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz podyplomowych studiów z zakresu oligofrenopedagogiki. Uczestniczyłem w szkoleniach i kursach z zakresu różnych dyscyplin sportu, a także z zakresu terapii behawioralnej. Posiadam kwalifikacje terapeuty integracji sensorycznej oraz terapeuty treningu słuchowego Johansena.
Joanna Głuch
O mnie:
Jestem absolwentką studiów ekonomicznych. Pracowałam ze studentami oraz z młodzieżą w szkole policealnej. Ostatecznie znalazłam swoje miejsce w ASQ. Praca tutaj zainspirowała mnie do zdobywania wiedzy o autyzmie, pracy z dziećmi niepełnosprawnymi, terapii behawioralnej oraz z zakresu prawa w oświacie i zarządzania. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunku zarządzanie w oświacie.
Kursy i szkolenia:
- Kwalifikacyjny z zakresu zarządzania w oświacie,
- Kwalifikacje pedagogiczne,
- Terapia behawioralna w teorii i praktyce - 3-modułowy kurs bazowy,
- Obowiązki i odpowiedzialność prawna nauczyciela
- Wykłady w ramach Akademii Dyrektora,
- Warsztaty zarządzania sobą w oparciu o Regułę św. Benedykta,
- Dwie kolejne edycje Kongresu Prawa Oświatowego (styczeń, październik 2022 r.)
- Liczne webinary z zakresu edukacji dzieci z autyzmem oraz przepisów prawa w oświacie.
Aleksandra Gągała
O mnie:
Nazywam się Aleksandra Gągała, jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, języka polskiego, plastyki, techniki, a także oligofrenopedagogiem. Z dziećmi pracuję od 2015 r. najpierw jako wychowawca przedszkolny, następnie - nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej. Od 2018 r. jestem związana ze Szkołą ASQ. Interesuje się rękodziełem, w wolnych chwilach szydełkuję i tworzę biżuterię.
Studia podyplomowe:
- Zarządzanie oświatą,
- Język polski - dydaktyka nauczania przedmiotu,
- Przygotowanie pedagogiczne,
- Plastyka - dydaktyka nauczania przedmiotu,
- Technika - dydaktyka nauczania przedmiotu.
Kursy i szkolenia:
- Kurs bazowy (3 modułowy) „Terapia behawioralna w teorii i praktyce”
- Techniki SAZ w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
- Sensoplastyka
- Picture Exchange Communication System - Poziom 1
- AAC: Alternatywne i wspomagające sposoby komunikacji osób o specjalnych potrzebach w porozumiewaniu się.
- Psychopedagogika traumy
- Trening Umiejętności Społecznych
- MAKATON
- Jak redukować zachowania trudne?
- 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się
Kasper Kalbarczyk
O mnie:
Nazywam się Kasper Kalbarczyk. Z wykształcenia jestem nauczycielem wychowania fizycznego, biologii, przyrody i informatyki. Jestem w trakcie studiów z fizjoterapii. Interesuje się szeroko pojętą aktywnością fizyczną i rehabilitacją.
Kursy i szkolenia:
- Bazowy kurs terapii behawioralnej
- Instruktor pływania WOPR
- Trener personalny oraz szkolenie z integracji bilateralnej
Agnieszka Kazanecka
O mnie:
W szkole ASQ jestem nauczycielem. Interesuję się teologią praktyczną, dużą satysfakcję czerpię z działań społecznych. Wolny czas chętnie spędzam na sali fitness i basenie.
Kursy i szkolenia:
- Kurs bazowy (3 modułowy) „Terapia behawioralna w teorii i praktyce”
- Późna interwencja behawioralna
- Sensomotoryczna terapia widzenia
- TERAPIA RĘKI - I i II moduł
- Kurs kierownika wypoczynku
- ADHD - objawy, diagnoza, terapia
- Autystyczne spektrum zaburzeń w teorii i praktyce edukacyjnej
- Podstawowe metody i techniki wpływające na jakość życia osób z niepełnosprawnością intelektualną
- Strategia TEACCH w oddziaływaniach wobec dzieci z ASD
- Picture Exchange Communication System - Poziom 1
Agnieszka Krawczyk
O mnie:
Nazywam się Agnieszka Krawczyk. Jestem oligofrenopedagogiem, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej. Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej oraz Wyższą Szkołę Nauk Społecznych w Lublinie. Interesuję się neurodydaktyką i aktywnymi metodami nauczania. Pasjonują mnie powieści o tematyce medycznej, szczególnie twórczość Tess Gerritsen.
Kursy i szkolenia:
- Kurs Bazowy (3 modułowy) - terapia behawioralna w teorii i praktyce
- Picture Exchange Communication System - Poziom 1
- 9 kluczowych umiejętności komunikacyjnych
Maria Martyniak
O mnie:
Jestem absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Prawa im. H. Chodkowskiej w Warszawie na kierunkach neofilologia oraz zarządzanie bezpieczeństwem. Ukończyłam także studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki. Interesuje się muzyką klasyczną i filmową, jestem mamą trojga dzieci.
Kursy i szkolenia:
- Pedagogiczny
- Wychowawcy kolonijnego
- Udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej
- Ochrony przeciwpożarowej
Elżbieta Bancerz
O mnie:
Nazywam się Elżbieta Bancerz. Ukończyłam studia licencjackie z oligofrenopedagogiki i aktualnie jestem w trakcie studiów magisterskich z surdopedagogiki z terapią pedagogiczną. Interesuję się karate tradycyjnym oraz koszykówką. W wolnych chwilach lubię spędzać czas na świeżym powietrzu lub na czytaniu książek.
Kursy i szkolenia:
- Kurs Bazowy (3 modułowy) - terapia behawioralna w teorii i praktyce
- Techniki Stosowanej Analizy Zachowania w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
- Picture Exchange Communication System - Poziom 1
Natalia Pszczółkowska
O mnie:
Nazywam się Natalia Pszczółkowska. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Psychologia na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego z przygotowaniem pedagogicznym. Jestem również trenerką umiejętności społecznych. W wolnym czasie lubię czytać oraz spędzać czas na świeżym powietrzu. Uwielbiam podróżować i poznawać nowe kultury.
Kursy i szkolenia:
- Kurs Bazowy (3 modułowy) - terapia behawioralna w teorii i praktyce
- Techniki Stosowanej Analizy Zachowania w pracy z osobą przejawiającą trudne zachowania
- Picture Exchange Communication System - Poziom 1
- Trener umiejętności społecznych
- Kreatywne interwencje poznawczo-behawioralne w terapii zaburzeń lękowych u dzieci i młodzieży
- Interwencje poznawczo-behawioralne w pracy z dzieckiem z ADHD
- Terapia mutyzmu selektywnego w podejściu poznawczo-behawioralnym
- STER na ACT w pracy z dziećmi i młodzieżą
- Warsztat dla psychologów
Bartosz Siedlec
O mnie:
Nazywam się Bartosz Siedlec. Studiuję Pedagogikę. Mam pogodne usposobienie i lubię żartować. Chciałbym podróżować i poznawać nowe miejsca. Jestem empatyczny, potrafię współczuć i pocieszać. Patrzę na świat optymistycznie.
Justyna Prokop
O mnie:
Nazywam się Justyna Prokop, jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, a także oligofrenopedagogiem. Z dziećmi pracuję od 2015 r., od 2018 r. związana jestem z placówką ASQ. Moje hobby to sport oraz czytanie książek.
Kursy i szkolenia:
- Kurs Bazowy (3 modułowy) - terapia behawioralna w teorii i praktyce
- Trener umiejętności społecznych
- 9 kluczowych umiejętności porozumiewania się
- Picture Exchange Communication System - Poziom 1
Paulina Kacprzak
O mnie:
Nazywam się Paulina Kacprzak. Pracuję w szkole ASQ od grudnia 2021 roku, na stanowisku pomoc nauczyciela. Lubię spędzać czas z dziećmi, odpowiadać na ich potrzeby. Wolny czas lubię spędzać na tworzeniu słodkości. Interesuję się cukiernictwem oraz kulinariami.
Kursy i szkolenia:
- „Opiekun nad dziećmi”
- „Opiekun osób starszych i niepełnosprawnych”
Edyta Załuska
O mnie:
Nazywam się Edyta Załuska. Z wykształcenia jestem oligofrenopedagogiem, nauczycielem historii i politologii. Interesuje się polityką i publicystyką. Moje hobby to kino światowe i tenis ziemny.
Kursy i szkolenia:
- Kurs Bazowy ( 3-modułowy) „Terapia behawioralna w teorii i praktyce”
- Terapia ręki I i II stopnia
- Techniki Stosowanej Analizy Zachowania w rozwijaniu samodzielności osób z zaburzeniami rozwojowymi
- Picture Exchange Communication System - Poziom 1
- 9 kluczowych umiejętności komunikacyjncyh
Magdalena Cackowska
O mnie:
Nazywam się Magdalena Cackowska. Z wykształcenia jestem pedagogiem w zakresie edukacji wczesnoszkolnej zintegrowanej z pedagogiką przedszkolną i logopedią. Ukończyłam studia podyplomowe na kierunkach „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną” oraz na kierunku „Spektrum autyzmu”. Interesuje się numizmatyką. Moje hobby to czytanie i jazda na rowerze.
Kursy i szkolenia:
- Kurs kolonijny
- Kurs pierwszej pomocy
- Kurs bazowy (3-modułowy): „Terapia behawioralna w teorii i w praktyce”
Żaneta Przybysz
O mnie:
Nazywam się Żaneta Przybysz i jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej oraz pedagogiem specjalnym. Od lat pracuje z dziećmi i młodzieżą, współpracuję z poradnią jako terapeuta ręki i pedagog specjalny. Ukończyłam liczne kursy z logorytmiki oraz studia z zakresu integracji sensorycznej. W wolnym czasie uwielbiam podróże, szczególnie nad morze.
Kursy i szkolenia:
- Terapia ręki I i II stopnia
- Kurs Bazowy ( 3-modułowy) „Terapia behawioralna w teorii i praktyce”
- Kurs integracji sensorycznej
- Kurs logorytmika
Eliza Bereda
O mnie:
Nazywam się Eliza Bereda. Jestem absolwentką Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego na kierunku Logopedia ogólna i kliniczna. Aktualnie poszerzam swoją wiedzę studiując Neurologopedię kliniczną z wczesną interwencją logopedyczną na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu.
W swojej pracy staram się stosować multidyscyplinarne oraz indywidualne podejście do diagnozy i terapii moich pacjentów. Interesuję się siatkówką i szeroko pojętą tematyką jogi. W wolnym czasie uwielbiam podróżować, gotować oraz wędrować po górach.
Kursy i szkolenia:
- Kurs bazowy 3 - modułowy TERAPIA BEHAWIORALNA W TEORII I PRAKTYCE
- Picture Exchange Communication System - Poziom 1
- Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno - twarzowych
- Nie patrzy. Nie słucha. Nie mówi. Od czego zacząć? Trening bazowych umiejętności komunikacyjnych
- Opóźniony rozwój mowy - diagnoza i terapia krok po kroku
- Elastyczny Terapeutyczny Taping w logopedii
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia
- SMURF - strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej
- FTM - fizjologiczna terapia miofunkcjonalna
- Afazja rozwojowa - diagnoza i terapia krok po kroku
Bogumiła Błaszczak
O mnie:
Ukończyłam studia podyplomowe w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, na kierunku Przygotowanie pedagogiczne dla nauczycieli przedmiotów lub zajęć prowadzonych w szkole podstawowej oraz studia podyplomowe na kierunku Integracja Sensoryczna z Terapią Ręki. Jestem absolwentką studiów podyplomowych na kierunku „Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem oraz zespołem Aspergera”.
Kursy i szkolenia:
- Konsultant do spraw dietetyki
- Rozwijanie umiejętności społecznych dzieci z autyzmem i Zespołem Aspergera
- Plastyka sensoryczna w pracy z dziećmi
- Jak wspierać koncentracje uwagi u dzieci
- Mała motoryka zabawy manipulacyjne w terapii ręki
- Terapia ręki w praktyce ćwiczenia, masaże, zabawy dla dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym
- Integracja sensoryczna z elementami terapii ręki
- Terapia Integracji Sensorycznej u osób ze spektrum autyzmu
- Joga integralna jako wielowymiarowe narzędzie w pracy z dziećmi z zaburzeniami neurorozwojowymi, emocjonalnymi i społecznymi
- Wybrane techniki behawioralne w pracy z uczniami z Zespołem Aspergera.
Katarzyna Oleksiuk
O mnie:
Jestem pomocą nauczyciela. Studiuję pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną. Moje zainteresowania to literatura, sztuka oraz muzyka.
Adrianna Grzywacz
O mnie:
Jestem pomocą nauczyciela. Posiadam certyfikat ukończenia kursu pierwszej pomocy. Moje zainteresowania to psychologia, taniec i joga.
Adriana Wiśniewska
O mnie:
Jestem pomocą nauczyciela. Studiuję pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną. Posiadam dyplom i certyfikat ,,Terapeuta zajęciowy’’, a także kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy i tytuł Ratownika. Interesuje się sportem, muzyką i podróżami.
Adam Fijas
O mnie:
Jestem technikiem fizjoterapii. Pracuję jako pomoc nauczyciela. Interesuję się muzyką, filmem i fotografią.
Magdalena Opara
O mnie:
Pracuję jako pomoc nauczyciela. Ukończyłam studium psychologiczno-socjologiczne. Moje zainteresowania to psychologia, muzyka oraz literatura kryminalna.